Rekrutacja na stanowisko:

Key Account Manager HORECA - Warszawa

Dla naszego Klienta, firmy, która jest jedynym dystrybutorem unikalnych systemów umożliwiających posiadaczom smartfonów łatwy, bezprzewodowy dostęp do energii, a ponadto inteligentnej platformy mobilnej będącej nieprzeciętnym narzędziem marketingowym, obecnie poszukujemy kandydatów na w/w stanowisko:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Kreowanie długoterminowej strategii sprzedaży w oparciu o posiadaną wiedzę o rynku, trendach i konkurencji
• Planowanie rozwoju sprzedaży u kluczowych klientów, identyfikowanie potrzeb klientów oraz monitorowanie zmian w trendach rynkowych
• Pozyskiwanie i profesjonalną obsługę kluczowych klientów,
• Dbałość o utrzymanie pozytywnych relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami
• Zarządzanie i kontrolę nad powierzonym budżetem oraz środkami trwałymi
• Zapewnienie wysokich standardów jakościowych w obsłudze Klientów

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe
• 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z bezpośrednią obsługą klienta i sprzedażą w kanale HORECA
• Budowanie długofalowych relacji z klientami
• Znajomość technik sprzedaży i dobre umiejętności negocjacyjne
• Analityczne myślenie i zorientowanie na realizację postawionych celów
• Obsługa pakietu Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem Excel i Power Point
• Prawo jazdy kat. B
• Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym
• Umiejętność pracy w zespole

Firma oferuje:
• Stałe wynagrodzenie miesięczne plus prowizje
• Mnóstwo okazji do współpracy nad realizacją ambitnych zadań
• Możliwość samodzielnego podejmowania decyzji
• Wyjazdy integracyjne
• Szkolenia kompetencyjne

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.). Dane będą przetwarzane do 12 miesiący
na wypadek powtórzenia rekrutacji na tym terenie.

Zgadzam się z warunkami - zarejestruj